Latvijā radītais zīmols ielu modes stila zīmols Public Makes Image startēs ar diviem modes šoviem Rīgas Modes nedēļas ietvaros

Nesen debitējušais pašmāju zīmols Public Makes Image šonedēļ gaidāmajā, Baltijas valstīs vienā no ievērojamākajiem pasākumiem “Rīgas Modes nedēļa” piedalīsies ar diviem ievērības cienīgiem un unikāli veidotiem modes šoviem.

Jau š.g. 25. oktobrī ielas modes stila zīmols pirmoreiz startēs uz Riga Fashion Week centrālā modes skašu podiuma viesnīcā Radisson Blu Hotel Latvia vienuviet ar jau labi atpazīstamiem un iecienītiem zīmoliem kā Natālija Jansone, Katya Katya London, NOLO, Amoralle, Talented, One Wolf un citiem. Savukārt 27. oktobrī klubā Coyote Fly Riga Fashion Week ballītes ietvaros Public Makes Image noslēgs modes nedēļu ar negaidītu, īpaši kluba formātam veidotu šovu.

Īpaši Rīgas Modes nedēļai par godu Public Makes Image pārstāvji plānotajām modes skatēm sagatavojuši daudz interesantu un pat neprātīgu ideju, kuras ikviens varēs ieraudzīt šovu laikā. Par vakara naglu kļūs pieaicinātā X zvaigzne, kas nešaubīgi kolekcijai piešķirs asumu. Savukārt tiem, kuri nevarēs vērot modes skati klātienē, tiks nodrošināta tiešsaistes pārraide Facebook un Instagram platformās zīmola oficiālajos kontos.

Public Makes Image dizainere Liene Grīnberga pauž gandarījumu par zīmola panākumiem, gatavojoties šīs sezonas Rīgas Modes nedēļai: “Esam gandarīti, ka tieši Public Makes Image kolekcijas Street Motion Pavasaris/Vasara 2019 kolekcijas bilde tika izraudzīta par Riga Fashion Week reklāmas kampaņas tēlu, kas šobrīd rotā visus pasākuma reklāmas materiālus. Modes fotogrāfija tapa sadarbībā ar izcilu profesionāļu komandu – fotogrāfu Miku Užānu un stilisti Elgu Homitsku, savukārt reklāmas seja ir populārā modele no Rēzeknes – Sintija Selicka.”

Jaunā kolekcija ieturēta saskaņā ar 2019. gada pavasara – vasaras modes tendencēm, un tajā iezīmējas saspēle starp grandža stilu, sportu un grafiku, dažādiem saukļiem un askētisku ievirzi dekonstruētā klasikā. Liene Grīnberga uzsver, ka līdz ar to jaunākās kolekcijas tēls ir veidots 90. gadu jauniešu kultūras ietekmē, raugoties caur mūsdienu prizmu. “Šīs kolekcijas galvenais iedvesmas avots ir pēdējā laika notikumi sportā gan Latvijā, gan pasaulē, tādējādi tapa kolekcija, kas ir mūsdienīgs sporta un 90. gadu dizaina tendenču savienojums,” piebilst dizainere.

modes skate.

Rīgas Modes nedēļas ietvaros tiks demonstrēta kolekcija “STREET MOTION” Pavasaris/Vasara 2019 iedvesmojušas tādas personības kā Aļona Ostapenko un Kurts Kobeins, kā arī Pasaules kausa izcīņa futbolā FIFA World Cup 2018 un 80. un 90. gadu jauniešu kultūra.

Kā vēsta dizianere, 80. un 90. gadi nodrošina vislielāko iedvesmu, pateicoties savai tā laika individualitātei un brīvībai. Tas ir tas laiks, kad jaunieši pastaigājās pa ielām ģērbti T-kreklos, kurus rotāja iecienītāko mūzikas grupu nosaukumi, un nēsāja neparastus apavus. Sports un grandžs ir autentiskums un vēsture, bez kuras nebūtu iespējama mūsdienu mode. Protams, ka tie ir arī savu popularitāti nezaudējošie 90. gadu sporta tērpi, ādas apģērbi un džinsu auduma bikses, kas sevī ideāli ietver tā laika svarīgākās tendences.

Kolekcijas raksturu izceļ grafiski saukļi “FUTBOLS”, “TENISS” un “WINNER”, kas izšūti un uzdrukāti gan uz sieviešu, gan vīriešu apģērbiem. Seksapīlu un humoru ar satīru piešķir uzdruka “CHILI”. Uz peldkostīmu provocējošajām daļām šis vārds uzrakstīts četrās dažādās valodās – latviešu, krievu, angļu un arābu.

Apģērbu līnijā ietvertas kleitas, svārki, bikses, šorti, peldkostīmi, T-krekli, krekli, sporta tērpi, žaketes, jakas, lietusmēteļi un tā tālāk. Galvenās krāsas ir spilgti zila, sarkana, balta, dzeltena, pasteļzila un maigi rozā. Kolekcijā izmantoti tādi audumi kā āda, džinss, neilons, tills, kokvilna, ūdensnecaurlaidīgi audumi, vinils, mežģīnes, kā arī dažādas provocējošas drukas.

Public Makes Image ir progresīvs urban glamour stila vīriešu un sieviešu apģērbu zīmols, un kopī tikai divu gadu laikā zīmols kopš tā dibināšanas ir ieguvis popularitāti ne tikai rīdzinieku un Latvijas slavenību vidū, bet to ir iecienījuši arī ārvalstu šovu industrijas pārstāvji. Zīmola dizainere Liene Grīnberga, iedvesmojoties no ielu modes cilvēkiem un tendencēm, rada apģērbu, kurā katrs atradīs kaut ko sev.

Public Makes Image galvenā auditorija ir stilīgi un brīvi jaunieši, kas seko līdzi modes tendencēm. Public Makes Image rada savus lietusmēteļus, mēteļus, bikses, kombinezonus, kleitas, svīterus, ādas jakas, kā arī piedāvā savu ādas apavu kolekciju.

2018. gada martā zīmols Public Makes Image, kas piedāvā savu apģērbu, apavu un aksesuāru līniju, veiksmīgi debitēja Rīgas modes nedēļā ar kolekciju “Dark Survivor”, bet vēlāk Lietuvas modes nedēļā prezentēja kolekciju “Mados Infekcija” un Milānas “White Milano”. Zīmols drīzumā paredzējis attīstīties un piedāvāt savas kolekcijas pārdošanā Amsterdamā, Berlīnē, Maskavā un Milānā. Atgādināsim, ka zīmolam ir stilīgs veikals PUBLIC Brīvības ielā 57, kuru ir iecienījuši jaunieši, kas apvieno savā stilā sportu un urbāno stilu. Ir iespējams iegādāties dažādus urbānos zīmolus. Ļoti drīz veikala koncepts tiks papildināts ar stilīgu bāru, kur jaunieši varēs ne tikai nopirkt apģērbu, bet arī pavadīt laiku foršā kompānijā.

Vairāk informācijas:

Public Makes Image interneta veikals | žurnāls | Youtube kanālu:

http://publicmakesimage.com/new/

https://publicmakesimage.com/new/shop-2/

https://www.youtube.com/channel/UC08JwIV6-6lO5vF4sFp7SZw

Public Makes Image sociālie tīkli:

https://www.facebook.com/PUBLICIMAGE.LV/

https://www.instagram.com/publicmakesimage/

https://www.instagram.com/publicmakesimage_shoes/

Kolekcijas bildes: https://failiem.lv/u/ucq5ua6w

 

Iesaki šo rakstu citiem!

Pievienot komentāru